Monday 1 October 2012

Dari Meja Solek : Episod 1

Hari nie nak balik cepat..mujur dia bawa kereta hari nie..high hill 3 inci yang menyakitkan kaki tu ditanggalkan ditukar dengan kasut crob yang ada dua pasang dalam kereta..bergegas dia mengharungi traffic jam..sesekali ada mata2 sebelah tingkap memandang tanda senyum..ahhh dia selamba menyanyi dan hanya menjeling manje...Dia tidak kisah kerana dia tahu dirinya sangat "Hots.."Lipstic dari Mac itu sangat menawan dan kena pada tona kulit dia..sebab tu dia disayangi dan selalu dimanjakan..


Sudah sampai rumah..Dia menarik nafas lega..Jam ditangan dibelik2..penat dia sapu lotion di seluruh badan sebelum pergi ke tempat kerja tadi pagi " Supaya kulit kekal lembut dan halus mulus"..ahhh baru dia teringat tuala kecil sebagai pencuci muka memang dia asingkan dari tuala badan kerana muka adalah aset penting utk diri nya...sesekali dia berkata dan tersenyum " cantik jugak aku ini"..


Dia mengambil masa 20 minit tuk mencuci muka..kalau lama2pun dia tidak kisah..proses macam biasa ..dari pencuci muka,toner,krim dan juga kesegaran bau wangi..dia sangat puas ..baru tadi tengahri dia berjumpa dgn clients ..menghadiahkan perfume jenama "Gucci"..dia tersenyum lagi.."Bertuah".


Jam di dinding masih berbunyi..kedengaran bunyi kereta...Si Dia sudah sampai..Bergegas dia menyambut kerana dia sudah ready awal lagi..dia bernasib baik kerana berjaya harungi segala rintangan jam pagi dan juga petang..


"Abg dah sampai...yeay "..mood happy dia sangat menjadi..lelaki yang separuh abd itu kelihatan segak..mempunyai cukuran yang kemas dan gigi yang putih bersih ..asas dari kumuhan selepas memberus gigi..sangat menjaga kebersihan.. 


Sudah sampai ke kamar ..lelaki itu melihat rak solek itu..kemas penuh dengan perfume ..dan dia katakan kepada si jelita itu " sayang u selalu ..dan u hanya utk Abg.."...wanita itu tersipu dan melayan lelaki itu dengan penuh belaian..ghairah sungguh lelaki itu ..tiba2 handphone berbunyi..lelaki itu bangun dan memperkemaskan diri.. "Maaf Abg terpaksa pergi..ada urusan  ...".Gadis itu angguk tanda faham...Urusan keluarga..anaknya akan ke oversea..jadi dia terpaksa ikut ..


Selepas ke Toilet lelaki itu membuka claque dan menghulurkan satu bungkusan putih.."Nah wang utk u belanja "..wanita itu hanya diam, wang itu diletakkan di meja solek itu..lelaki itu beredar dan memberi ciuman tanda sayang...dia percaya wanita itu setia padanyer...Bunyi kereta itu beredar..


Wanita itu menyikat rambutnye lagi..dia mengeluh di meja itu " Aku hanya Perempuan Simpanan.." .

No comments:

Post a Comment